Meteen naar de inhoud
sport, fotografie, fotograaf, sven, waterwijk, e1, voetbal, buiten, veld, groen, gras, blauw, wit, samen, ouders

Sportfotografie, Waterwijk E1

Zaterdagochtend. 9.00 uur. Voetbalclub Waterwijk in Almere. De eerste kinderen met hun ouders komen aangelopen voor hun eerste wedstrijd van de competitie. Spanning op de gezichtjes. Ik ben aanwezig als fotograaf om sport foto’s te maken. Ook ik ben een beetje gespannen, want het is altijd een uitdaging om bij sportfotografie de actie goed vast te leggen.
Renate had mij gevraagd foto’s te maken van de wedstrijd. Erg leuk om te doen en zeker een uitdaging, wat zijn die mannen snel! Helaas verloren ze de wedstrijd 2-4.

Waterwijk E1

Interesse om foto’s te bestellen op prachte producten? Neem dan een kijkje in de webshop.

Ook interesse in een sportfotografie van jezelf of kind(eren)?

Het is geen probleem bij Sven Fotografie. Neem gerust een kijkje voor de prijzen en mogelijkheden.